Spoločnosť Walmart môže používať autá bez vodičov, aby šetrila peniaze a čas

Walmart, ako väčšina výrobcov automobilov a technologických mamutov akceptuje nezávislé inovácie, ktoré jej umožňujú ušetriť obrovské množstvo peňazí. Nech je to už akokoľvek, organizácia nemá práve záujem získať jednotlivcov z bodu A bod B; musí na prepravu tovaru po Amerike používať samoriadiace nákladné vozidlá a dodávky a konečne znížiť svoje náklady na dodávku na rovnaké časti. Walmart mohol previesť rezervné fondy na kupujúcich a stať sa jedným z najnepríjemnejších zlých snov spoločnosti Amazon.

Americkí maloobchodníci práve začali skúmať rôzne možnosti týkajúce sa nezávislých inovácií; geograficky ohraničené samoriadiace modely vyrobené spoločnosťou Neuro dopravujú potraviny z obchodu Kroger v Scottsdale v Arizone a podobné prípady začnú pizzu z obchodov Domino prepravovať hladným klientom v Houstone pred koncom roku 2019. Walmart prijíma rozsiahlejšiu ponuku stratégia: Namiesto toho, aby iba využívali samosprávne autá na prepravu na poslednú míľu, musí ich tiež posielať, aby prepojili obchody a sklady, ktoré po celej krajine fungujú. Organizácia to nazýva centrálnou časťou siete obchodov.

Walmart Van

Inovácia potrebná na dosiahnutie samoriadiacich dopravných stredových míľ je ako inovácia požadovaná pre dopravné míľniky poslednej míle. Vozidlo, nákladné vozidlo alebo jednotka musia vyprodukovať svoje prostredie a presne identifikovať odstrašujúce prostriedky, značky a ďalších používateľov ulice, aby mohli bezpečne preskúmať informácie bez ľudských údajov. Zasiahnutie klinca po hlave predstavuje rôzne ťažkosti. Dopravné prostriedky na stredových kilometroch z väčšej časti zahŕňajú jazdu rýchlymi rýchlosťami po značne dlhú dobu v pravidelne sa vyvíjajúcej scéne; robotický taxík pravdepodobne nebude musieť závisieť napríklad od svojej sady senzorov, aby mohol prejsť cez Sierru Nevadas. Jazda na diaľnici je zvyčajne priamočiarejšia ako jazda v preplnenom mestskom zameraní, pretože je čoraz neprekvapujúcejšia, najmä ak vezmeme do úvahy, že modely Walmart budú mať často podobný kurz.

Zrazu je zmena v automobilku ťažšia, ako by sa dalo čakať - jednoducho sa opýtajte spoločnosti Apple. Walmart získava inovácie z kalifornského Gatiku, ktorý pracoval v utajenom režime do júna 2019. So svetom sa zoznámil oznámením Špekulácie v hodnote 4,5 milióna dolárov vyvolané snahou o inováciu, financujúca firma, ktorú vytvoril predchádzajúci výkonný riaditeľ spoločnosti Google Eric Schmidt. Prepojenie zostáva v zárodočnej fáze a ďalšie informácie o Gatikovej organizácii s Walmartom - a rôznymi maloobchodníkmi - sa v nasledujúcich mesiacoch zvýšia.

Tiež si pozrite: DIY počítač s Windowsom 10 pre deti: Spolupráca medzi spoločnosťami Microsoft a Kano

Z krátkodobého hľadiska Walmart neočakáva nahradenie ľudských vodičov robotmi, ktorí sa podriaďujú senzorom, odstaví vodičov nákladných vozidiel. Novinky v automobilovom priemysle odhalil prechodný vzostup vo webovom nakupovaní, ktorý znížil počet neobsadených pozícií vodičov v celej Amerike na 60 000. Ak idete bez vodiča, pomôže vám to vyplniť túto prázdnotu a zároveň neskutočne znížiť pracovné náklady maloobchodníka.

Nákupcovia pravdepodobne nepovedia, či odborný vodič nákladného vozidla alebo sebestačné nákladné auto dopravilo vanilkovú polevu k svojmu najbližšiemu Walmartu. Najväčší rozdiel je v tom, že v ideálnom prípade ušetria peniaze a môžu minúť menej peňazí za to, že ich dostanú odoslané - alebo všeobecne povedané - na svoj vchod.