Vyriešte čakajúcu chybu sťahovania v obchode Google Play

Ako reagujete po zobrazení chybovej správy čakajúcej na stiahnutie pri inštalácii aplikácie z Obchodu Play? A ak aplikáciu urgentne chcete, potom môže byť chyba veľmi nepríjemná. V tejto situácii je našou prvou nutnosťou obviňovať všetko zo zlého internetu. Problém, s ktorým sme sa stretli pri používaní verejnej siete Wi-Fi a so SIM kartami cestujúcich v zahraničí.

skontrolovať zdravie systému Windows 10

Google odporúča mať na stiahnutie alebo inštaláciu aplikácií z Obchodu Play pevnú sieť Wi-Fi alebo operátora. V mnohých situáciách však nejde o rýchlosť internetu, ktorá je skutočnou príčinou. Tiež nemusíte reštartovať mobilný telefón alebo tablet alebo hľadať iného poskytovateľa Wi-Fi. Existujú pokojnejšie a najjednoduchšie metódy, ktoré vám umožnia začať sťahovať požadovanú aplikáciu v každej situácii.

Potrebujete VPN?

Pri používaní VPN si musíte myslieť, že nepoužívate Wi-Fi. To znamená, že po nastavení aplikácií na jediné sťahovanie a aktualizáciu pripojenia Wi-Fi sa nebudú môcť sťahovať po použití VPN.

Existujú dve možné opravy. Rizikovejšou možnosťou je povoliť sťahovanie cez siete, ktoré nie sú Wi-Fi.

Ak to chcete urobiť. Jednoducho prejdite do časti Nastavenia v Obchode Play a upravte možnosti v dolnej časti predvoľby sťahovania aplikácií a aplikácií s automatickou aktualizáciou, aby ste umožnili sťahovanie mimo Wi-Fi. Upozorňujeme, že ak nebudete opatrní, môže to vyžadovať poplatky za využitie dát.

Bezpečnejšou voľbou je iba vypnúť VPN, kedykoľvek si chcete stiahnuť obsah z Obchodu Play, a po dokončení ho znova zapnúť.

Stiahnite si nespracovanú chybu v obchode Google Play

Stiahnite si nespracovanú chybu v obchode Google Play

Zapnite používanie dát na pozadí a opravte chybu čakajúcu na stiahnutie

Existuje dobrá technika, že aplikácia Obchod Google Play vo vašom mobile nie je nastavená tak, aby mala na pozadí neobmedzený prístup k dátam. Neznamená to, že sa súbory nemôžu sťahovať na pozadí, ale v niektorých situáciách to spôsobí nežiaduce pozastavenie.

Ak teda chcete problém vyriešiť, prejdite do časti Nastavenia -> Využitie dát -> Šetrič dát -> Neobmedzené dáta. Potom sa posúvajte nadol, kým sa nedostanete do Obchodu Google Play. Potom môžete kliknúť na posúvač umiestnený vedľa neho, aby bol modrý a zapnutý. To by malo stačiť na to, aby ste dostali pozadie a vykonali znova, a zbavili sa tej dráždivej správy čakajúcej na stiahnutie.

Zastavte automatické aktualizácie a čakajúce inštalácie

Hlavnou myšlienkou chyby čakajúcej na stiahnutie alebo inštaláciu je, že Google uprednostňuje aktualizácie na pozadí a inštalácie pred mnohými nedávnymi stiahnutiami. Je zrejmé, že na umožnenie sťahovania je potrebné najskôr zastaviť predchádzajúce procesy. Kedykoľvek je hotovo, môžete sa vrátiť k inštalácii požadovanej aplikácie ešte raz.

V aplikácii Obchod Play klepnite na ikonu pomocou troch malých pruhov (☰). Za nimi nasledujú Moje aplikácie a hry. Tu môžete tiež zastaviť automatické aktualizácie a všetky čakajúce inštalácie. Toto sa pravdepodobne javí ako chybné, pretože veľa z nás má pocit, že automatické aktualizácie nás zbavujú čakania na najnovšie funkcie, bezpečnostné opravy alebo opravy chýb. Kľúčom je výber aplikácií, ktoré si vyžadujú automatické aktualizácie. Službu YouTube ani Gmail nezačíname zo služieb Google Play, tým menej aktívne sú ich automatické aktualizácie, ktoré spotrebúvajú cennú pamäť.

Ak chcete uvoľniť úložný priestor v systéme Android, je dobré deaktivovať automatické aktualizácie a prejsť k manuálnym aktualizáciám.

Utrite neporiadok v úložisku

Po vymazaní frontu ste sa pravdepodobne pozreli na problémy so zariadením a modelom Obchodu Play. Zvyčajne, ak je dostatok voľného miesta, môže to rušiť sťahovanie aplikácií. Ako bezpečnostný krok zamierte do Nastavení, potom na Batériu a úložisko a potom skontrolujte problémy s mobilným úložiskom. Potom môžete vymazať vyrovnávaciu pamäť z informácií o aplikácii. Je dobré odstrániť všetky nadbytočné aplikácie alebo bloatware, ktoré by mohli spôsobiť nepríjemné správanie vášho zariadenia. Povinné je, že môžete aplikáciu Obchod Google Play násilne zastaviť a znova spustiť.

Karty SD určite spôsobujú problémy so sťahovaním v Obchode Play, ak nie sú správne nastavené. V niektorých situáciách kartu vyberte a znova vložte. Ak však bola poškodená, SD kartu jednoducho prestaňte používať. Na stiahnutie v Obchode Play ho nepotrebujete.

Obísť sťahovanie čakajúca na chybu pomocou tohto vylepšenia

Chybu čakajúcu na stiahnutie je možné obísť po súčasnom ukončení práce s aplikáciou Obchod Play. Môžete však jednoducho navštíviť úradníka Web obchodu Play v mobilnom prehliadači a prihláste sa do svojho účtu Google, aby ste mali prístup k aplikácii.

Po výbere aplikácie v okne prehliadača jednoducho vyberte verziu vášho zariadenia. Neskôr môžete skontrolovať, či bola aplikácia do zariadenia úspešne stiahnutá.

Ak zlyhajú všetky možnosti, vyskúšajte túto opravu

Ak zlyhajú všetky metódy, je tu posledný spôsob, ktorý je možné vyskúšať, okrem obnovenia továrenských nastavení. Je pravdepodobné, že ste mnohokrát reštartovali mobil, vymazali vyrovnávaciu pamäť a preskúmali karty SD, ale nič nefungovalo. V takýchto situáciách vždy odstránite svoj účet Google prepojený s Obchodom Play a znova ho pridáte späť.

Stačí navštíviť stránku Účty-Google, zvoliť požadovaný účet a klepnúť na Odstrániť účet. Po niekoľkých minútach môžete pridať najnovší účet, ktorý chcete synchronizovať s Obchodom Play, a znova začať sťahovať.

Záver:

Tu je všetko o chybe čakajúcej na stiahnutie v obchode Google Play. Bez ohľadu na to, aké metódy ste použili, môžete ľahko opraviť čakajúcu chybu sťahovania v Obchode Google Play. Ak sa chcete podeliť o akýkoľvek iný spôsob alebo tipy týkajúce sa článku, dajte nám vedieť nižšie. V prípade ďalších otázok a otázok nás kontaktujte v sekcii komentárov nižšie!

Prečítajte si tiež: