Poradie a zlyhanie služby Gmail - chybové hlásenie v systéme Android

Nedávno som mal problém s aplikáciou Gmail pre Android pri odosielaní e-mailov s prílohou, najmä súborov PDF. Aj keď rýchlosť môjho internetu bola taká vysoká. Stále sa mi nepodarilo poslať e-mail. S touto chybovou správou sa väčšinou zasekne v priečinku Pošta na odoslanie. V tomto článku vám poviem, ako vyriešiť tento problém so službou Gmail vo fronte a zlyhaním vo vašom systéme Android. Poďme na to!

E-mail sa neodoslal a bol v priečinku Pošta na odoslanie celé hodiny. A neskôr by sa to zmenilo na stav Zlyhalo. Aj keď bol môj priečinok Pošta na odoslanie úplne prázdny a neexistovali žiadne e-mailové adresy, stále by sa zobrazoval ako v chybovom hlásení Poradie.

ako sťahovať videá z youtube do počítača bez softvéru

Služba Gmail v poradí a zlyhala

Išiel som vpred a vyskúšal som niektoré kroky na riešenie problémov, aby som opravil chybové hlásenie vo fronte a zlyhanie služby Gmail. A teda zdieľanie pod tým istým. Verím, že vám to nejako pomôže pri riešení, ak ste sa s tým ešte niekedy stretli.

Čo znamená Poradie v službe Gmail?

Poradie v poradí znamená, že Gmail nedokáže okamžite odoslať poštu na odoslanie. Zaradí sa do poradia a bude sa ho pokúsiť odoslať neskôr. Môže to byť z viacerých dôvodov, prečo je to v Gmaile. Uviedol som však niekoľko prichádzajúcich dôvodov pre službu Gmail Queued and failed:

  • Poštová schránka možno dosahuje limitnú hodnotu každá online aplikácia má obmedzenie, tak urobte aj pre Gmail alebo Google Mail. Dokáže počet odoslaných e-mailov v krátkom čase, množstvo údajov alebo veľkosť súboru, príliš veľa odchádzajúcich e-mailov. Môže to byť akákoľvek hranica, ktorá nás napadne.
  • Občasný problém s pripojením serverov Gmail áno, Gmail zaradený do poradia a zlyhal, môže sa to stať. Pretože problém je väčšinou v aplikácii Gmail, môže medzi aplikáciou a serverom existovať množstvo problémov súvisiacich so sieťou.
  • Dochádza vám úložný priestor v mobile Odoslanie e-mailu znamená obsadenie úložného priestoru v aplikácii Gmail. Preto, ak vám vo vašom zariadení chýba miesto, je pravdepodobné, že aplikácia Gmail nedokáže upraviť veľkosť ďalších údajov a hľadať málo ďalšieho úložného priestoru na zasielanie e-mailov. Do tej doby bude čakajúci e-mail v poradí.

Pred spustením sa uistite

Prvá vec, ktorú musíte urobiť, aby ste sa uistili, že problém má iba s aplikáciou Gmail. E-maily s prílohou môžete odosielať aj cez webové rozhranie doručenej pošty Gmail. To pomôže pri hodnotení, či je služba Gmail nefunkčná. Potom vyriešte problém vo fronte v službe Gmail a neúspešný problém.

V takom prípade, ak sa stretnete s rovnakým problémom aj na webe, tieto tipy ho nevyriešia. Môže to byť problém zo strany služby Gmail.

  • Používate najnovšiu verziu servera Gmail aplikácia a stiahnutá iba z Obchodu Play
  • Prílohu neposielate cez Gmailsend_limitveľkosť súboru 50 MB
  • Majte stabilné sieťové pripojenie k telefónu; buď WiFi alebo mobilné dáta

Vymazaním medzipamäte a údajov aplikácií vyriešte problém so službou Gmail v poradí a zlyhaním služby Gmail

Cache aplikácie Gmail a uložené dáta môžete jednoducho vymazať z nastavení zariadenia. Uistite sa, že ste aplikáciu Gmail úplne zatvorili od správcu úloh.

  1. Otvorené Nastavenia telefónu
  2. Potom vyberte Správca aplikácií
  3. Prejdite prstom na Všetky aplikácie
  4. Vyberte si Gmail z dostupných aplikácií
  5. Hit Vymažte vyrovnávaciu pamäť a údaje tlačidlo

Týmto sa odstránia všetky súbory dočasne uložené v pamäti Android.

Dočasným povolením a zakázaním synchronizácie služby Gmail vyriešite problém s zlyhaním služby Gmail a zaradením do frontu

Mali by ste sa pokúsiť povoliť a zakázať synchronizáciu v zariadení Android, aby ste sa ubezpečili, že funkčnosť funguje alebo nie.

  • Ísť do nastavenie možnosť
  • Vyberte Účty
  • Vyberte si Účet Google
  • Vyberte ikonu Email účet
  • Zrušte začiarknutie Gmailu a reštartujte telefón
  • Po reštarte znova povoľte Začiarkavacie políčko

Vyskúšajte to niekoľkokrát v krátkych intervaloch, aby ste mohli tvrdo synchronizovať aplikáciu Gmail.

Odstráňte účet Gmail a znova nastavte

  • Ísť do nastavenie
  • Potom vyberte Účty možnosti z ponuky
  • V zozname vyberte účet Google a
  • Vyberte ikonu Email účet v rámci
  • Klepnite na Odstrániť združenie na istý čas úplne
  • Potom vymažte vyrovnávaciu pamäť a údaje z aplikácie Gmail
  • Reštartujte telefón a
  • Znova nakonfigurujte účet Gmail v telefóne

Pomôže to pri sťahovaní e-mailov a opakovanom nastavovaní.

Znížte možnosť synchronizácie dní

Kedykoľvek nakonfigurujete telefón pomocou Gmailu, bude načítavať e-maily iba niekoľko dní. Keď začnete používať aplikáciu Gmail, synchronizuje sa tiež so starými e-mailmi. To zvýši veľkosť pamäte cache a úložiska aplikácie. Môže vám pomôcť vyriešiť váš Gmail, ktorý zlyhal a zaradil do fronty.

Preto je dobré obmedziť synchronizáciu na maximálne 30 dní. Ak existujú e-mailové správy presahujúce 3 dni, aplikácia Gmail sa automaticky vymaže z úložiska.

  • Otvorte aplikáciu Gmail
  • Ísť do nastavenie
  • Vyberte svoj účet
  • Klepnite na Dni na synchronizáciu
  • Skúste to obmedziť na 30 dní alebo dokonca menej

Uistite sa, že sú údaje na pozadí povolené

Predvolene sú údaje na pozadí povolené. Ak ste však omylom zakázali údaje na pozadí. Potom nechajte voľbu zapnutú.

  • Prejdite na Nastavenia telefónu
  • Klepnite na Využitie dát možnosť
  • Posuňte zobrazenie nadol na Gmail App
  • Skontrolujte, či nie je vybratá možnosť Obmedziť údaje na pozadí

Máte dostatok úložného priestoru?

Jednou z možností zaradiť e-mail do frontu na odoslanie je nedostatok miesta na disku vo vašom zariadení. Uistite sa, že ste odstránili všetky zbytočné súbory, a vytvorte si dostatok priestoru na zasielanie nových e-mailov.

Odoslaním e-mailu sa skutočne uložia údaje do úložiska aplikácií Gmail. Preto je dôležité mať v mobile priestor na umiestnenie akýchkoľvek prichádzajúcich alebo odchádzajúcich e-mailov.

Čo pre vás fungovalo pri riešení problému s poradím a zlyhaním služby Gmail?

Keď som odstránil svoj účet Gmail zo zariadenia Android a neskôr som ho znova nakonfiguroval, fungovalo to perfektne! Skontroloval som Pošta na odoslanie priečinok a zistite, či e-mail s prílohou stále leží v priečinku. Ale neskôr sa zistilo, že pošta prešla cez poštovú schránku a bola k dispozícii v priečinku Odoslané priečinok. U mňa to fungovalo.

Záver

Ak bol váš problém so službou Gmail zaradený do poradia a zlyhala chyba, bola vyriešená. Potom nám poskytnite spätnú väzbu, ako ste mohli chybu prekonať. Tiež, ak máte ďalšie otázky týkajúce sa tohto článku. Dajte nám potom vedieť v sekcii komentárov nižšie. Čoskoro sa ozveme.

Prajem vám skvelý deň!

ako dostať filter úsmevu na tiktok -

Pozri tiež: Ako opraviť chybu, ktorá nie je nainštalovaná v systéme Android