Morová rozprávka Nevinnosť zasahuje hrôzu a napätie

Herné stávky na miešanie prvkov stealth s napätím s miliónmi potkanov v ich bdelosti.

The Plague Tale: Innocence je napínavá hra s prvkami utajenia, ktorá dorazí pre PS4, Xbox One a PC. Nachádza sa v stredoveku a ovládate Amiciu, mladú ženu, ktorá potrebuje chrániť svojho brata Huga pred inkvizičnými vojakmi a morom, ktorý sužuje toto miesto: potkany a ďalšie potkany. Pozrite sa na celú recenziu hry:

Silná zápletka, ktorá zaujme

Väčšina hier so stredovekou tematikou má vždy rovnaké prvky: boj s mečom, systémy RPG a magické sily. Morová rozprávka: Nevinnosť uniká pred rovnakosťou a ukazuje, že obdobie je príliš bohaté na dej a že tituly sa nemusia vždy riadiť týmito pravidlami.

Morová rozprávka Nevinnosť zasahuje hrôzu a napätie

V ňom ovládate Amiciu, mladú ženu, ktorá potom, čo jej rodina bola zničená vojakmi inkvizície, musí prežiť so svojím bratom Hugom. Problém je v tom, že malý nikdy nebol zdravým dieťaťom bez toho, aby počas svojich piatich rokov života vôbec niekedy opustil svoju izbu. Motívy všetkého sú odhalené v celom príbehu, ktorý má svoje malé otvory, ale v mnohých momentoch presvedčí a dokonca prekvapí.

Napriek tomu na zápletke upozorňuje na bezohľadný spôsob, akým je prezentovaných veľa prvkov. Inými slovami, aj keď nie som človek, na ktorého ľahko zapôsobia ťažšie scény v hrách a filmoch, priznávam, že z Nevinnosti sa mi občas zvrtlo brucho alebo mi niekedy zvlhli oči. Krásna konštrukcia príbehu, ktorá si zaslúži pozornosť.

Morová rozprávka Nevinnosť zasahuje hrôzu a napätie

Tajnosť funguje, ale trpí neposlušnými postavami

Plague Tale: Innocence je hra z pohľadu tretej osoby, ktorá neinvestuje veľa do priameho boja. Veľká časť jeho hrateľnosti je zameraná na nenápadnú akciu a riešenie malých hlavolamov. To by sa však nemalo považovať za problém, naopak, je to jeden z prvkov, ktorý v rámci hry najviac poteší.

ios 10 herné centrum

Morová rozprávka Nevinnosť zasahuje hrôzu a napätie

Amicia má akéhosi ostreľovača, ktorého projektil sa používa 80% času, buď na útok na vašich nepriateľov, alebo na riešenie hádaniek. So systémom na vytváranie predmetov môžete kombinovať prvky a vytvárať rôzne náboje, ktoré napríklad pália alebo omračujú vašich súperov. Tento systém rozmnožovania sa tiež rozširuje, aby sa rozšírilo úložisko predmetov a bremien, vďaka ktorým si hráč zvykol objavovať prostredie na zbieranie predmetov.

Už v nenáročnej časti to väčšinou funguje veľmi dobre. Pri Amiciinej kontrole som nemal ťažkosti vkradnúť sa uličkami, vliezť do vysokej trávy a pomocou strelca upozorniť alebo zasiahnuť svojich nepriateľov.

Morová rozprávka Nevinnosť zasahuje hrôzu a napätie

Ale pod Hugovou kontrolou je pre postavu nesmierne ťažké splniť jej rozkazy. Prepásla som možnosť ovládať sa, aj keď má zložitejšie ovládacie prvky. No, v ovládaní CPU je pre malého obrovské oneskorenie s plnením jeho príkazov, ktoré ho často kompromituje a stojí život. Aby toho nebolo málo, týmto problémom trpia aj ďalší spojenci, ktorí vyrábajú zložité hádanky, ktoré nevyriešia ich ťažkosti s vyriešením problému, ale nedostatok AI nekontrolovaných postáv.

Ohromujúci vizuál uprostred potkanov a ich chrobákov

Morový príbeh: Testy nevinnosti sa uskutočňovali na počítači s procesorom GeForce 1080 TI, procesorom Intel Core i7 8700, 16 GB RAM (XPG DDR4 Spectrix D41), bežiacim v rozlíšení 1980 × 1080.

Morová rozprávka Nevinnosť zasahuje hrôzu a napätie

Atmosféra hry veľa poteší. Existuje veľa diverzifikácií prvkov a návrh preniesť vás do diel stredovekého veku so scenárom, ktorý veľmi dobre reprodukuje dané obdobie, spolu s prvkami, ktoré odkazujú na starú dobu, ako sú odevy, bývanie, zvyky a iné faktorov.

Postavy sú dobre charakterizované a majú krásnu štruktúru. Ale priznám sa, že ich črty a mimika ma nepresvedčili, najmä vo chvíľach bolesti a utrpenia, ktorých tváre nedokážu reprodukovať to, čo scéna navrhuje.

Morová rozprávka Nevinnosť zasahuje hrôzu a napätie

A krysy, ktoré sú hlavným bodom debaty, zdieľali moje názory. V tom istom čase, keď som zistil, že pocit strachu a strachu je senzačný, keď potkany prasknú o steny, prasknú podlahu as nekontrolovateľnou zúrivosťou ich zožerú, v mnohých okamihoch som videl chyby, vďaka ktorým tento pocit ustúpil nezbednému chichotu . Môžem uviesť prípady, keď sa potkany tlačia a horia bez kontaktu s plameňmi, a ďalší, ktorý, hoci majú smäd útočiť na mňa, prejsť postavou, akoby to bolo na iný účel alebo v inej rovine.

Je potrebné sa čudovať návrhu a prevedeniu producenta, ktorý prinesie do hry toto množstvo prvkov. Na druhej strane sa musí poučiť z chýb, a ak má na mysli postupnosť alebo sa niekto v odbore rozhodne skopírovať vzorec, bude potrebné skontrolovať mechanizmus vkladania, aby sa tieto okamihy úzkosti a hrôzy nestali komediálna scéna pastovitá

Morová rozprávka Nevinnosť zasahuje hrôzu a napätie

Zvuk, ktorý vyvoláva zimomriavky!

Zvukové prvky hry ma tiež rozdelili vo vzťahu k názorom. Dabing postáv je napríklad veľmi diverzifikovaný, zatiaľ čo hlas Amicie dokáže reprodukovať pocity hlavného hrdinu v najrôznejších situáciách, Hugo a jeho spojenci momentálne trpia nedostatkom tonality. Inými slovami, podľa viacerých sa zdá, že hlas malého dieťaťa je nadšenejší ako hlas pred smrťou alebo utrpením bolesti.

Morová rozprávka Nevinnosť zasahuje hrôzu a napätie

Už zvukové efekty si zaslúžia veľkú pochvalu.Ak scéna s miliónmi myší už desí oči, predstavte si zvuk všetkých okolo vás, kde minimálny sklz z vás urobí myšacie jedlo?Je to naozaj hrôzostrašné škrekotanie potkanov a práve teraz, dokonca aj mimo hry, mi spôsobujú zimomriavky, len aby som si spomenul na hluk!

Pozri tiež: Apple musí otvoriť iPhone pre ďalšie obchody s aplikáciami

chyba systému Windows 10 0x803f7001