iPhone sa nezobrazuje vo vyhľadávači na macOS Catalina

iphone sa nezobrazuje vo vyhľadávači

Ak máte na počítači Mac nainštalovaný systém macOS Katherine a vy ste pripojili svoj iPhone k uvedenému Macu. Potom budete vedieť, že teraz môžete spravovať veci, ako je zálohovanie a synchronizácia iPhone, pomocou aplikácie Finder namiesto aplikácií, ktoré sa predtým nazývali iTunes. V tomto článku sa budeme baviť o tom, že sa iPhone nezobrazuje vo vyhľadávači v systéme macOS Catalina. Poďme začať!

Väčšinou sa môžete dostať do situácie, keď Finder skutočne nerozpozná vaše zariadenie. To môže skutočne robiť problém ľuďom, ktorí absolútne závisia od manuálneho zálohovania. Existujú však kroky, ktoré môžete urobiť, aby vaše zariadenie znova fungovalo spolu s počítačom Mac.

Catalina oficiálne vyšla, čo v podstate znamená, že iTunes už neexistujú. Ak vlastníte iPhone alebo ste ho mali v minulosti, viete, že je ťažké ho bez iTunes používať. Spolu s Catalinou sa funkčnosť iTunes rozpadla a rozdelila aj na rôzne aplikácie. Synchronizácia iPhone na Cataline sa teraz vykonáva pomocou Finderu. Je to naozaj jednoduché a rozhranie je prevzaté takmer výlučne z iTunes. Je potrebné, aby sa vaše zariadenie so systémom iOS zobrazovalo vo vyhľadávači. Ak to nevidíte, existuje jednoduchá oprava.

iPhone sa nezobrazuje vo vyhľadávači na macOS Catalina

  • Váš iPhone alebo iPad by sa mal vo Vyhľadávači zobraziť v časti Umiestnenia v ľavom stĺpci. Ak tam nie je, musíte na paneli s ponukami kliknúť na Vyhľadávač a zvoliť Predvoľby.

iphone sa nezobrazuje vo vyhľadávači

  • V okne, ktoré sa otvorí, musíte prejsť na kartu Bočný panel. A potom zapnite možnosť „CD, DVD a iOS zariadenia“, ktorá je vlastne v sekcii Umiestnenie.
  • Len teraz sa vráťte do vyhľadávača, uistite sa, že ste pripojili svoj iPhone alebo iPad k počítaču Mac a ten sa v skutočnosti zobrazí v časti Umiestnenia na bočnom paneli.
  • Môžete to vybrať a získate možnosti synchronizácie / zálohovania iPhone s počítačom Mac.

Pripojené zariadenia sa vo Vyhľadávači vždy zobrazovali, nikdy však nebolo také dôležité získať prístup k iPhone zo správcu súborov. Pred Catalinou sa iTunes zvyčajne spúšťali vždy, keď bol pripojený iPhone, a vykonali novú zálohu. Fotografie a videá v zariadení sa synchronizovali a bolo ich možné importovať do aplikácie Fotografie. Samotná aplikácia Fotky je v skutočnosti správcom knižnice fotografií rovnako ako nikto iný a používatelia pravdepodobne nebudú chcieť prehliadať svoje obrázky a videá z aplikácie Finder, kedykoľvek majú Fotky.

Fotky však stále existujú, iTunes nie a synchronizácia iPhone je v skutočnosti pomocou vyhľadávača. Teraz chýba zariadenie na bočnom paneli, na čom záleží omnoho viac.

Ďalej | iPhone sa nezobrazuje vo vyhľadávači

Možnosť zobrazenia zariadení so systémom iOS na bočnom paneli v aplikácii Finder nie je skrytá. Je však zoskupený spolu s CD a DVD a. Konkrétny hardvér je teraz z moderných notebookov takmer preč. Nie sme si ani istí, či niektoré súčasné modely počítačov Mac alebo MacBook ešte nejaký skutočne majú. Starší môžu mať optickú jednotku. Spoločnosť Apple však v snahe vytvoriť štíhlejšie a ľahšie notebooky rýchlo odhodila hardvér.

Ak sa váš iPhone nezobrazí vo vyhľadávači po povolení tejto možnosti. Potom je možné, že máte chybný kábel, alebo nie je niečo v poriadku s portom. Zmeňte port a potom vyskúšajte iný, najlepšie originálny kábel na pripojenie vášho iPhone k Macu.

Riešenie problémov s počítačom Mac, ktorý nerozpoznáva váš iPhone alebo iPad

Prvá vec, ktorú budete chcieť skontrolovať, či váš Mac nerozpozná váš iPhone, je ubezpečenie. Že jeho USB porty stále fungujú rovnako dobre. Odpojte od Macu všetko okrem svojho zariadenia. Potom otestujte každý port spolu s káblom pripojeným k vášmu iPhone.

Aj keď sa problém môže týkať problému s hardvérom, pravdepodobne existuje aj problém so softvérom. Ak ste vyskúšali všetky svoje porty USB a váš iPhone alebo iPad sa stále nezobrazuje. Potom môžete tiež skontrolovať, či sa váš iPhone zobrazuje v prehľade Systémové informácie. Pozrime sa, ako:

  • Teraz pripojte svoj iPhone alebo iPad do vášho počítača Mac.
  • Klepnite na ikonu Logo spoločnosti Apple na počítači Mac.
  • Keď však držíte stlačené tlačidlo Možnosť (na niektorých klávesniciach možno kláves Alt), potom klepnite na Systémové informácie .
  • Teraz klepnite na USB v bočnom paneli.

Ak sa váš iPhone zobrazuje v ponuke USB, znamená to, že váš Mac zaregistruje iPhone, keď sa pripája. MacOS však z akýchkoľvek dôvodov nie je. Aby ste to napravili, musíte sa ubezpečiť, že ste aktualizovali macOS na najnovšiu verziu.

Záver

Dobre, to bolo všetko, ľudia! Dúfam, že sa vám páči tento iPhone, ktorý sa nezobrazuje v článku vyhľadávača, a tiež vám pomôže. Dajte nám o tom spätnú väzbu. Tiež, ak máte ďalšie otázky a problémy týkajúce sa tohto článku. Dajte nám potom vedieť v sekcii komentárov nižšie. Čoskoro sa ozveme.

Prajem vám krásny deň!

Pozri tiež: Pridajte neporušené priestory do programu MS Word - výučba