Najlepšia ochrana vašich produktov je tu: prichádza AppleCare +

Už niekoľko rokov ponúka Apple AppleCare servis ako vylepšenie klasicky obmedzenej záruky a technickej pomoci, ktorú ponúkajú svojim zákazníkom počas prvého roka. Toto pokrytie je užitočné najmä mimo Európskej únie, kde spotrebiteľ nie je tak chránený a nevyžaduje sa záruka najmenej dva roky. Na tomto území to však nedáva veľký zmysel, najmä ak viete, aké ľahké je používanie produktov Apple.

V niektorých ďalších krajinách bola okrem tohto dodatočného krytia ponúknutá vyššia úroveň, ktorá kryje náhodné škody pri zachovaní technickej pomoci spoločnosti Apple dva roky alebo v niektorých osobitných prípadoch aj viac. Zákazníci teda mali pádny dôvod dodržiavať tieto služby, pretože vedeli, že Apple ponúkne ich uznávanú podporu aj pri tých najabsurdnejších pokleskoch. A teraz táto služba konečne dorazila spolu s obnova rady iPadov.

AppleCare +

Po dlhom čakaní AppleCare + konečne dorazil do našej krajiny vďaka veľkej expanzii, ktorá príde o rok, v ktorom služby prevezmú veľkú rolu. Používatelia, ktorí si kúpia nový iPhone, iPad, iPod Touch, Mac, HomePod alebo Apple Watch, si môžu kúpiť toto pokrytie, aby chránili svoje zariadenia v maximálnej možnej miere. Toto je potrebné uzavrieť počas nákupu alebo do 60 dní po zakúpení z oficiálneho webu, autorizovaných obchodov alebo prostredníctvom aplikácie Apple Support.

MacBook Pro hovorí, že servisná batéria

Pozri tiež: IPhone XS stráca test rýchlosti proti Samsungu Galaxy S10

Vďaka tejto službe si môžete vychutnať až dva roky pokrytia (tri v prípade Apple Watch Hermès), až dva prípady náhodného poškodenia, čo výrazne zníži cenu oficiálnej opravy bez záruky a zachová úroveň kvality spoločnosť. Ceny AppleCare + sa líšia podľa modelu, takže je potrebné skontrolovať u spoločnosti Apple sadzbu dostupnú pre naše zariadenie v období, v ktorom je k dispozícii zmluva.