Balík Amazon nikdy neprišiel - čo robiť

Amazon je v skutočnosti jedným z najväčších maloobchodných predajcov na svete. Napriek svojej veľkosti však spoločnosť občas robí problémy. Amazon je postihnutý rovnakými problémami, s ktorými sa stretávajú jeho konkurenti; poškodený tovar, rozposielané nesprávne položky a tiež príležitostne nedoručené balíčky. V tomto článku si povieme o balíku Amazon, ktorý nikdy neprišiel - čo robiť. Poďme začať!

Ak ste si niečo kúpili, ale balíček Amazon nikdy neprišiel, čo môžete robiť? Ktoré kanály sporov máte vlastne k dispozícii? Pokračujte v čítaní a zistite, čo by ste mali robiť.

Objednali ste si položku, ale zatiaľ nebola odoslaná amazonsky balik nikdy nedorazil

Vyhľadávanie vyhľadávačov Google na problémy s dodávkou Amazonu odhalí veľa ľudí, ktorí sa na to sťažujú. Čo sa stane, ak ste zadali objednávku, ale uplynulo veľa dní, týždňov alebo dokonca mesiacov a predajca ju stále nezaslal?

No, neprepadajte panike. Spoločnosť Amazon nebude účtovať poplatky z vašej kreditnej karty, kým nebude potvrdená objednávka. Do tohto bodu môžete objednávku zrušiť prechodom na adresu Účty a zoznamy> Váš účet> Vaše objednávky a potom vyberte Zrušiť objednávku .

Položka Amazon sa zobrazuje ako doručená, ale v skutočnosti nikdy neprišla amazonsky balik nikdy nedorazil

Amazon tiež vydáva pokyny pre presne tento typ situácie. Niektoré z nich sa môžu javiť ako zrejmé, je však stále dôležité ich začiarknuť:

  • Skontrolujte, či bola dodacia adresa pri objednávke správna alebo nie.
  • Teraz hľadajte oznámenie o pokuse o doručenie.
  • Potom skontrolujte okolie miesta dodania.
  • Poraďte sa aj u susedov.
  • Máte Amazon Locker?
  • Pozri sa do svojej poštovej schránky; niektoré dodávky využívajú viacerých prepravcov, čo zahŕňa bežnú poštovú službu.
  • Teraz počkajte 36 hodín. Balíky sa niekedy môžu zobraziť ako doručené ešte počas prepravy.

Ak uplynulo 36 hodín a po vašom doručení stále niet ani stopy, musíte sa obrátiť priamo na Amazon. Prihláste sa na Amazon a choďte na Pomocník> Prehliadať témy pomoci> Potrebujete ďalšiu pomoc> Kontaktujte nás .

Na obrazovke by sa mali zobraziť všetky vaše posledné objednávky. Klepnite na poradie, s ktorým máte problémy, a posuňte sa nadol po stránke. V rozbaľovacej ponuke vedľa položky Vybrať problém potom vyberte možnosť Kde sú moje veci. Potom v ponuke vedľa položky Vybrať podrobnosti problému vyberte možnosť Sledovať relácie doručené, ale neprijaté.

Stránka vám dá na výber kontaktovanie prostredníctvom e-mailu, telefónu alebo živého chatu. Amazon prípad prešetrí a nakoniec tiež vráti peniaze.

Nakupovanie splnené položkami Amazon je skutočne bezpečnejšie | amazonsky balik nikdy nedorazil

Webové stránky Amazonu obsahujú položky, ktoré predáva samotný Amazon, ako aj maloobchodníci tretích strán. Pri použití maloobchodného reťazca tretej strany si môžete všimnúť a Splnené Amazonom správa na výrobku, ktorý kupujete.

Táto správa naznačuje, že aj keď produkt predáva maloobchodný predajca tretej strany, v skutočnosti je do vášho domu odoslaný z predajného strediska spoločnosti Amazon. Ako kupujúci to znamená, že budete môcť sledovať vývoj balíka prostredníctvom svojho účtu účtu Amazon a Amazon je skutočne zodpovedný za služby zákazníkom a vrátenie produktu.

Ak nakupujete od predajcu tretej strany, ktorého položky spoločnosť Amazon nespĺňa, skutočne vás chráni spoločnosť Záruka záruky od A do Z .

Čo je ochrana Amazonu od A do Z? | amazonsky balik nikdy nedorazil

Predpokladajme, že ste si kúpili tovar od predajcu tretej strany, ktorý nemá ochranu Fulfilled by Amazon.

To znamená, že nebudete môcť použiť portál svojho účtu Amazon na sledovanie zásielky pomocou ozveny alebo čohokoľvek iného. Nečestný predajca si môže zaúčtovať poplatok z vašej karty a povedať vám, že tovar odoslal, bez toho, aby do správy vložil čohokoľvek.

Našťastie máte stále k dispozícii nejaké spôsoby nápravy. Prichádza tiež v podobe záručnej ochrany Amazonu od A po Z.

tablet pripojený bez internetu

Záruka A-to-Z nariaďuje, že každá položka zakúpená od predajcu Amazonu prostredníctvom webovej stránky Amazon má nárok na kompenzáciu až do výšky 2 500 dolárov.

Ak chcete uplatniť nárok A-Z, musíte najskôr kontaktovať predajcu prostredníctvom svojho účtu Amazon a potom poskytnúť predajcovi 48 hodín na odpoveď. Ak vám predajca neposkytne uspokojivú odpoveď, môžete uplatniť reklamáciu. Musíte iba splniť jednu z týchto piatich podmienok:

Podmienky

  • Chlapi ste nedostali tovar do 30 dní alebo troch dní od predpokladaného dátumu dodania
  • Váš článok bol poškodený, chybný alebo sa tiež podstatne líšil od článku, ktorý ste si objednali
  • Položku ste vrátili spoločnosti Amazon, ale tiež ste nedostali náhradu
  • Položku musíte vrátiť medzinárodne. Predajca však neuvádza adresu USA ani medzinárodný prepravný štítok
  • Predajca prepočítal colné a / alebo prepravné poplatky a takisto ste tieto poplatky museli zaplatiť pri doručení

Reklamácie od A do Z musíte uplatniť aj do 90 dní od predpokladaného dátumu dodania. Ak chcete uplatniť nárok, prejdite na Účty a zoznamy> Váš účet> Vaše objednávky . Nájdite objednávku, proti ktorej chcete vzniesť nárok, a klepnite na Podať alebo zobraziť nárok . V prvom poli vysvetlite, prečo uplatňujete nárok. V druhom poli vyberte možnosť Požiadajte o vrátenie platby prostredníctvom záruky A-Z-Z .

Chýbajúce balíčky dodávané s produktom Amazon Prime amazonsky balik nikdy nedorazil

Ak ste členom Amazon Prime a položka z vašej objednávky Amazon nikdy neprišla, potom stále platia procesy, o ktorých sme už hovorili. Mali by ste sa tiež cez ne prepracovať.

Členovia Amazon Prime však dostávajú aj nejaké ďalšie sladidlá, ktoré zmierňujú bolesť pri nedodávaní. Ak položka dorazí mimo časový rámec, ktorý vám spoločnosť Amazon poskytne v čase nákupu, alebo sa nikdy neobjaví pred vašimi dverami. Potom by ste mohli mať nárok na bezplatné mesačné predplatné služby Amazon Prime, ktoré sa pridáva ako bezplatný mesiac na koniec dátumu exspirácie vášho existujúceho predplatného Amazon Prime.

Niektorí z jeho používateľov tiež uviedli, že spoločnosť Amazon im dokonca poskytla zľavové poukážky, zľavy Amazon Prime a všetky ďalšie výhody. Zdá sa, že Amazon tieto výhody vydáva ad hoc.

Nákupcovia produktov Amazon Prime Pantry môžu mať tiež odlišné skúsenosti.

Ako zabrániť falošným predajcom na Amazone amazonsky balik nikdy nedorazil

Problém falošných predajcov na Amazone sa v skutočnosti čoraz viac rozširuje.

Podvod je tiež znepokojivo ľahké utiahnuť. Zločinec si otvorí nový účet predajcu Amazon a potom vyberie obľúbené položky na predaj. Ak využívajú platformu predajcu Amazonu, trvá to skutočne iba pár sekúnd. Spravidla uvedú položky za menej peňazí, ako ich predávajú ostatní maloobchodníci.

Keď dostane objednávku, osoba okamžite hovorí, že položka je na ceste ku kuriérovi. Týmto sa uvoľnia finančné prostriedky na ich účet. Tým, že obchodník uvedie predpokladaný termín dodania štyri týždne, môže tiež prekonať dvojtýždňový platobný cyklus spoločnosti Amazon a zmiznúť skôr, ako sa kupujúci začnú sťažovať a Amazon tiež zruší účet.

Našťastie je naozaj ľahké zabrániť falošným predajcom: stačí skontrolovať skóre spätnej väzby. Ak to chcete urobiť, musíte kliknúť na meno predajcu v pravom hornom rohu stránky so záznamom. Teraz uvidíte ich profilovú stránku.

Na stránke profilu môžete vidieť hodnotenie doživotnej spätnej väzby osoby a tiež jej skóre za posledné tri, šesť a 12 mesiacov.

Ako vidíte na obrázku nižšie, tento predajca syrov sa javí ako veľmi dôveryhodný. Iba štyri percentá ich recenzií sú negatívne z celkového počtu viac ako 18 500 v skutočnosti. Pôsobivé!

amazonsky balik nikdy nedorazil

Ahoj Amazon, kde mám veci? Zabudni na to! | amazonsky balik nikdy nedorazil

Ukázali sme vám hlavné spôsoby riešenia problémov s doručením položiek, ktoré ste kúpili u Amazonu, a tiež sme vysvetlili, ako je spoznávanie falošných predajcov jednoduché, ak viete, kde hľadať.

Záver

Dobre, to bolo všetko, ľudia! Dúfam, že sa vám páči tento článok o balíku Amazon, ktorý sa vám nikdy nepodarilo, a tiež vám pomôže. Dajte nám o tom spätnú väzbu. Tiež, ak máte ďalšie otázky a problémy týkajúce sa tohto článku. Dajte nám potom vedieť v sekcii komentárov nižšie. Čoskoro sa ozveme.

Prajem vám krásny deň!

chyba # 134 (0x85100086) smrteľného stavu

Pozri tiež: Ako sťahovať filmy na Amazon Prime Video do PC